Artikelen
- Keuringsstickers met uw logo en tekst
- Keuringsstickers met uw logo
- Keuringsstickers met uw tekst
- Keuringsstickers NEN-normen
- NEN3140 - Machines en gereedschappen
- NEN2484 - Ladders en trappen
- NEN1010 - Laagspanningsinstallaties
- NEN1004 - Rolsteigers
- Eigen NEN invoer
- Keuringsstickers op rol
- Inspectiestickers
- Kalibratiestickers
- Controlestickers
- Afgekeurd stickers
- Goedgekeurd stickers
- VCA keuringsstickers
- Jaartalstickers
- Onderhoudsstickers
- CV ketel stickers
- Keuringsstickers dubbele datum
- Keuringsstickers Brandblussers
- Keuringsstickers genummerd
- Keuringsstickers rechthoek
- Keuringsstickers vierkant
- Keuringsstickers op vel
- Keuringsstickers Ultra Destructable
- Kabelkeuringsstickers
- Barcode Stickers
- Basisstickers
- Bedrijfsstickers
- Toebehoren
- Afwijkende formaten
- Stickers op Rol
- Stickers op Maat
- Binnen 1 werkdag verzonden
- Bestel op rekening, betaal achteraf
- Online klantenservice
- Hoge kwaliteit
- Beoordeeld met een 4.5/5!
- Eigen productie
Veilig en snel afrekenen
Retourneren en service
Heeft u een klacht?
Wij willen natuurlijk dat u tevreden bent over onze geleverde producten. Heeft u een klacht, bijvoorbeeld over beschadigde of verkeerd geleverde producten? Neem dan contact met ons op via info@signpower.be of +31 78 6815683, dan zorgen we voor een passende oplossing. Wanneer u een e-mail stuurt, kunt u meteen wat foto's van de klacht meesturen, dan nemen we het zo snel mogelijk in behandeling.
Let op: alleen klachten over fouten die zich tijdens het productieproces hebben voorgedaan of waar wij op een andere manier verantwoordelijk voor zijn, kunnen in behandeling worden genomen. Voor klachten over beschadiging door slijtage of opzettelijk aangebrachte schade kunnen wij helaas geen garantie verzorgen.
Retourneren
Omdat door ons geleverde producten vaak gepersonaliseerd zijn, bijvoorbeeld met eigen tekst of logo, zelfgekozen kleuren en aangepaste formaten, is het niet mogelijk om deze producten te annuleren of retourneren. Wanneer het om een klacht gaat, bijvoorbeeld beschadigde of verkeerd geleverde producten, kunt u de producten mogelijk wel retour sturen. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op, dan zorgen we voor een oplossing.
Wilt u meer informatie over garantie en het retourneren van producten? Lees dan onze algemene leveringsvoorwaarden.